Labrador Retrievers van de Jagershoek

Omdat wij op een hoek wonen in de Jagerstraat hebben wij onze kennel "De Jagershoek" genoemd. En omdat wij Labradors fokken is dat ook een hele toepasselijke naam.


Wij zijn lid van de Nederlandse Labrador Vereniging (NLV), en van de Fokkerskring en wij fokken alleen met honden die qua gezondheid en karakter voldoen aan de eisen van de rasvereniging.


Onze ouderdieren worden dus voorafgaand aan een nest gecontroleerd op Heupdysplasie (HD) Elleboogdysplasie (ED), en de ogen worden jaarlijks gecontroleerd PRA en Cataract.


Onze pups worden geboren in de huiskamer, waar ze verblijven totdat ze naar hun nieuwe baasjes gaan.
Wij besteden veel tijd en aandacht aan ons nestje, om ze een goede basis mee te geven, en te kunnen laten opgroeien tot mooie, gezonde en vriendelijke labradors. Het karakter dat het ras zo eigen is.


Labrador Retrievers van de Jagershoek,
Jeanette van Kuyeren van Gent ,
Jagerstraat 1 ,
2623 HW Delft ,
015-2618079, jagershoek@casema.nl

De ouderdieren

Moeder Fleur heeft Heupen B, Ellebogen vrij en een geldig oogcertificaat. Heeft op de tentoonstellingen die wij bezochten steeds een uitmuntend behaald en eenmaal tot nu toe een plaatsing. De stamboom van Fleur kan je bekijken door op deze link te klikken: www.hilldreams.nl/stamboom-fleur.pdf.
De gezondheidsuitslagen en de stamboom van vader Wilson ( Nederlands kampioen) kun je inzien door op deze link te klikken: www.hilldreams.nl/pages/wilson.htm

Fleur in stand aan het strand

woensdag 28 februari 2007


Woensdag 28 februari.

Fleur eet nog steeds goed, het is vandaag dag 59 voor haar, de temperatuur was vanmorgen om 7.00 uur 37.6 en om 11.00 uur 37.7 om 15.00uur 37.4, om 19.00 uur 37.7 en om 23.00 uur 37.6.
Vanmorgen kwamen Petra en Jacqueline ( 2 buurvrouwen) op de koffie, en natuurlijk naar Fleur kijken.
Zij gaan de komende weken voorlopig even de andere honden voor mij uitlaten, hoeven deze de lange wandelingen niet te missen ( geweldig toch zulke fijne buren)
Zometeen ga ik even op onze andere kleindochter Demi (7 mnd) passen, Jan is dan thuis bij Fleur, ik wil niet dat ze nu nog alleen is, je kunt goed merken dat ze het erg prettig vindt als ik in haar buurt blijf (ik soms minder, als ik op de bank ga zitten vindt ze het nodig om bovenop mijn schoot te kruipen (Fleur+ inhoud(op de echo waren er 8 te zien), de verwarming mag dan van mij wel een paar graden lager pfffffffffff haha
Morgen ga ik weer verder met het vervolg van de soap "v.d.Jagershoek".

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik blijf het van een afstand volgen en vind het heel spannend,de eerste keer dat ik er niet bij bent.
heel veel sterkte en ik vind je dagelijkse verslag erg leuk doei doei
xxx
hetty

Anoniem zei

hey,wat een leuk stukje weer mams ga zo door,zie sommige dingen al voor me,vandaag 1 maart en ze zijn er dan nog niet(heb teminste nog nog vernomen)maar die maand he MAART dat zijn lieve en leuke mensen en honden let maar op (hahaha)bye bye an