Labrador Retrievers van de Jagershoek

Omdat wij op een hoek wonen in de Jagerstraat hebben wij onze kennel "De Jagershoek" genoemd. En omdat wij Labradors fokken is dat ook een hele toepasselijke naam.


Wij zijn lid van de Nederlandse Labrador Vereniging (NLV), en van de Fokkerskring en wij fokken alleen met honden die qua gezondheid en karakter voldoen aan de eisen van de rasvereniging.


Onze ouderdieren worden dus voorafgaand aan een nest gecontroleerd op Heupdysplasie (HD) Elleboogdysplasie (ED), en de ogen worden jaarlijks gecontroleerd PRA en Cataract.


Onze pups worden geboren in de huiskamer, waar ze verblijven totdat ze naar hun nieuwe baasjes gaan.
Wij besteden veel tijd en aandacht aan ons nestje, om ze een goede basis mee te geven, en te kunnen laten opgroeien tot mooie, gezonde en vriendelijke labradors. Het karakter dat het ras zo eigen is.


Labrador Retrievers van de Jagershoek,
Jeanette van Kuyeren van Gent ,
Jagerstraat 1 ,
2623 HW Delft ,
015-2618079, jagershoek@casema.nl

De ouderdieren

Moeder Fleur heeft Heupen B, Ellebogen vrij en een geldig oogcertificaat. Heeft op de tentoonstellingen die wij bezochten steeds een uitmuntend behaald en eenmaal tot nu toe een plaatsing. De stamboom van Fleur kan je bekijken door op deze link te klikken: www.hilldreams.nl/stamboom-fleur.pdf.
De gezondheidsuitslagen en de stamboom van vader Wilson ( Nederlands kampioen) kun je inzien door op deze link te klikken: www.hilldreams.nl/pages/wilson.htm

Fleur in stand aan het strand

dinsdag 20 februari 2007

Even voorstellen


Dit ben ik (Jeanette) met onze Fleur als pupje.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

HOI jeanette,GEFELICITEERD MET je blog, en ik ga het volgen.
Ben benieuwd naar de foto's.
xx anita

Anoniem zei

leuk jeanette een eigen blog dan ben ik maar benieuwd hoe de pups er uit zien en laat mij weten welke mijn broer krijgt groetjes
djees

Anoniem zei

Hey Jeanette! Wat gaaf, een eigen blog! Gefeliciteerd en heel veel succes met de labradorbabies!

Groetjes, Lien

PS Wanneer krijgen we nou een foto van DE BUIK te zien?????

Anoniem zei

haiiii en ik probeer het weer,maar lukt steeds niet,wat mooi is jullie site geworden leuk die fotoos,en jullie huis ach dat heet inproviceren toch????(en dat uit mijn mond haha)ziet er goed uit ik blijf het volgen hier en bij jullie thuis.dikke kus annie

Anoniem zei

wat een leuke site heb je ervan gemaakt.fleurtje wordt volgends mij een super goede mama want het is zelf ook een lieve hond.ben benieuwt wanneer de pups komen,dan komen we snel even om het hoekje kijken.xxxxxtries

Anoniem zei

Zit met spanning te wachten op bericht van Fleur(tje)
Wat is ze al onwijs dik.
Duim voor haar dat ze er snel af is, ze heeft geluk dat ze nu zwanger is en niet van de zomer, dan is het helemaal geen doen met zo'n dikke buik XXXX M